Toimunud 2017/2018. õppeaasta Sügisest kevadeni kestab Heli Kudu loengusari "Õpihuvi". Loengud toimuvad kolmapäeviti kell 17.00-19.30, Võrus Kreutzwaldi 34 (Väikese Werrone Kooli ruumides).
2015/16. õppeaasta 4. mai - Inimene aastaringis V - suvi. 16. märts - Inimene aastaringis IV - kevadpühad. 10. veebruar - Elu ja õppimine waldorflasteaias III. Kuidas kujunevad õppimise alused? Lapsevaatlus ja vestlused lapsevanematega 3. veebruar - Elu ja õppimine waldorflasteaias II. Sotsiaalsus ja individuaalne eneseväljendus. Kõne arendamine. Mängu ja loovuse arengu tingimused. 27. jaanuar - Elu ja õppimine waldorflasteaias I. Terve kasvamine, tasakaalustatud päeva- ja nädalakava. Mõtlemise alused. 24. november - Inimene aastaringis III - advent, jõulud ja kolmekuninga-aeg. 27. oktoober - Inimene aastaringis II - hingedeaeg. 15. september - Inimene aastaringis I - sügis ja mihklipäev.
2014/15 õppeaasta 12. märts - Kuidas täiskasvanute koostöö aitab luua ja hoida lastele turvalist kasvukeskkonda? Lektor Mati Valgepea 29. jaanuar - Vanemate mõtte- ja tundeelu mõju laste terveolemisse. Lektor Ülle Pechter 4. detsember - Pingevabad jõulud ja sünnipäevad. Lektor Heli Kudu 6. november - Kõrvalekaldest tasakaalu. Lektor Heli Kudu
Loengute toimumist toetas KÜSK kohaliku omaalgatuse programmi vahenditest, projektijuht oli Evelin Meldre.
2013/14 õppeaasta 17. mai - Terve Pere Hariduspäev. https://www.facebook.com/374826919213389/photos/gm.312392975577042/835178863178190/?type=3&theater Hariduspäeva toetas Eesti Lastevanemate Liit 3. aprill - Muinasjutud. Lauateater. Lektor Heli Kudu 15. märts - Aastapühad. Religioossus tänapäeval. Lektor Kati Kolk 13. veebruar - Õppiv laps 9. jaanuar - Lapse tervis. Lektor Ülle Pechter. 12. detsember - Mängiv laps. Lektor Heli Kudu 21. november - Joonistav laps. Lektor Heli Kudu 28. oktoober - Kõne areng ja selle toetamise võimalused. Lektor Heli Kudu 23. september - Lasteaialaps. Lektor Heli Kudu
Loengute toimumist toetas KÜSK kohaliku omaalgatuse programmi vahenditest, projektijuht oli Evelin Meldre.